Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2010 12:42 - Бургаският залив е чист и риба има много?
Автор: ecomisli Категория: Туризъм   
Прочетен: 841 Коментари: 1 Гласове:
0



"Районът около рибарското пристанище "Ченгене скеле" е чист и няма замърсяване. От 35 години съм тук и не съм виждал петна, особено последните години е много чисто. По бургаския плаж понякога може да има замърсители, но рядко, а специално където е рибарското пристанище няма", това заяви за Burgas24.bg неформалният кмет на рибарското селище Стоян Боев - Сербеза относно въпрос за чистотата на бургаския залив.

"Преди години когато работих по корабите морето беше много по-мръсно. През 70-те имаше петна в морето, ние, хората, ги причинявахме. Сега обаче е по-чисто, и навътре в морето не съм виждал петна. Предполагам, че отговорните институции си вършат работата", каза още Боев.

Той разказа, че през последните години морето се е затоплило в бургаските води са мигрирали много средиземноморски видове риби. Сред тях са скорпидата - много отровна риба, но и скъп деликатес, който се обработва трудно, с ръкавици. Забелязва се и ръст на средиземноморската лапина. За сметка на това обаче попчетата намалят все повече. Причина за това е прокопаването на канал на пристанището. Там с години са се трупали замърсители, а изкопаното е трябвало да се изхвърля далеч на изток.

"Поради една или друга причина това не ставаше, течението връща замърсителите и рибите изчезваха. Морето обаче се лекува и отново става чисто", каза още Сербеза.

На тази статия попаднах преди няколко минути в сайта News.Burgas24.bg . Видя ми се малко странно вие какво мислите?


Тагове:   Много,


Гласувай:
0



1. finbel - аре бе
05.05.2010 12:45
нема начин :) разсмя ме тази статия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ecomisli
Категория: Туризъм
Прочетен: 86969
Постинги: 79
Коментари: 20
Гласове: 48
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930